luni, 21 decembrie 2009

CRAZY OH SO '80s SKIRTS! TAKE THEM, WEAR THEM, PARTY THEM UP!

Ultimul job la o filmare a implicat un camion plin cu haine aduse din Franţa, care mai de care mai frumoase, funky, inclusiv o minunată rochie Herve Leger, de care m-am îndrăgostit cu pasiune şi care îmi venea ca turnată, dar care costa 1300 de euro..eh...
Cu ocazia asta am primit o minunată bluză/ sacou superb, bleumarin, tot numai paiete mici-mici şi drăguţe care mi-a făcut întreaga garderobă să pălească. Aşa că am simţit o poftă nebună de ceva nebunesc, colorat, ceva care să meargă şi cu bocanci şi cu pantofi, şi cu cizme şi cu sandale, şi cu tricou alb simplu, dar mai ales cu noua mea bijuterie.
Aveam o grămadă de materiale acasă, aşa că m-am apucat de lucru şi nu m-am oprit până nu a ieşit asta:

(între altele fie spus, cred că marele avantaj al acestui model de fustă este că oferă un volum armonios unui corp subţire, dar poate de asemenea să ascundă cu succes colăceii adunaţi de sărbători...şi este perfect atât pentru party, cât şi pentru lookul de fată cuminte în vizita regulamentară la părinţi..)






fustă cu volane nebune îm formă de petale "SO VERY '80s" din bumbac în dungi ciocolatiu-roşu-alb cu bandă elastică lată MULTEMANDARINE - 170 RON (elasticul permite ajustarea pentru mai multe măsuri şi poziţionarea fie pe şolduri, fie pe talie )



fustă cu volane nebune "SO VERY '80s" din bumbac polka dots cu bandă elastică lată MULTEMANDARINE - 170 RON (elasticul permite ajustarea pentru mai multe măsuri şi poziţionarea fie pe şolduri, fie pe talie )
fustă cu volane mai puţin nebune "SO VERY '80s" din voal negru cu desen geometric alb cu bandă elastică lată MULTEMANDARINE - 170 RON (elasticul permite ajustarea pentru mai multe măsuri şi poziţionarea fie pe şolduri, fie pe talie )

fustă cu volane nebune "SO VERY '80s" din polyester pentru cravate cu bandă elastică lată MULTEMANDARINE - 170 RON (elasticul permite ajustarea pentru mai multe măsuri şi poziţionarea fie pe şolduri, fie pe talie )


fustă cu volane nebune "SO VERY '80s" din bumbac în dungi cu bandă elastică lată MULTEMANDARINE - 170 RON (elasticul permite ajustarea pentru mai multe măsuri şi poziţionarea fie pe şolduri, fie pe talie)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu