luni, 21 decembrie 2009

MY CZECH MATE IS IS TOWN!!


Unul dintre motivele mele de mare suferinţă este faptul că în Bucureşti nu prea se găsesc materiale cu imprimeuri interesante şi jucăuşe la preţuri acceptabile, mai ales la materiale pentru genţi, aşa că într-o zi m-am gândit că nu am ce să fac decât să-mi inventez singură imprimeurile şi modelele.

Aşa am ajuns la obsesia pentru pătrăţele. Am tăiat o grămadă de materiale în pătrate , le-am împrăştiat prin toată casa şi am început să le combin, să le cos şi să le potrivesc în feluri cât mai inedite şi eye-popping.
Iată ce a ieşit! O colecţie pentru toate gusturile, cu dimensiuni diferite, cu barete variate, cu jocuri interesante de texturi şi culori.
Am numit-o "THE CZECH MATE" aşa, din amuzament pentru că uitându-mă la atâtea pătrate, normal, m-am gandit la şah, şah mat şi check mate, dar analogia era cam prea folosită, aşa că am recurs la un joc de cuvinte: sună la fel, dar are un twist- nu e alb/ negru, ci pe cât se poate cu totul altceva!

ENJOY!!! Postez doar câteva acum, restul zilele astea.


Ce-i mai trebuie unei fete? Un Vogue, un carnet pentru desene sau notiţe, o carte bună şi un portofel plin! Pe undeva pe la fundul genţii se află şi o gustare sănătoasă-un măr şi o mandarină.



Genţile sunt foarte încăpătoare, au căptuşeală şi buzunar interior pentru telefon şi alte mărunţişuri, iar sistemul de închidere este pe bază de fermoar.

Am făcut de asemenea mai multe variante de baretă, ca să o puteţi alege pe cea potrivită lungă şi reglabilă cu inel, de purtat pe şold, lungă reglabilă cu fundă, de ajustat după poftă, sau câte două barete mai scurte sau un pic mai lungi pentru purtat sub braţ. Alegerea e a voastră!

Toate au preţul de 100 ron.




3 comentarii: